Post by loimumoteadre on Mar 15, 2022 0:09:10 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Real Madrid App ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Real Madrid App IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode mere guld ▞▞▞
▞▞▞ Real Madrid App 2022 version ▞▞▞
Hvis bare de havde livestreaming af de vigtige kampe😡men bortset fra det elsker jeg det😄
Du skal gøre det bedre, det styrter hele tiden
Meget dum app, jeg opdaterede den, og den virker ikke længere
Appen ser virkelig smuk ud nu. Interfacet er fantastisk. Kan rigtig godt lide videoens højdepunkter fra kampene.
Real Madrid App Šport ged
Jeg elsker det, fordi jeg elsker elsker ELSKER fodbold/fodbold
Kan ikke logge ind. Løs venligst dette problem.
Realmadrid App Esportes iwqi
Downloadede Juventus først og derefter dette, elskede begge!Jeg har tre insta-konti @sumehra_juventus @sumehra_realmadrid @sumehra_barcelona Jeg vil downloade Barcelona nu!
Hvorfor bliver der ved med at sige "der opstod en ukendt fejl", hver gang jeg vil tilmelde mig. Vær venlig? Nogen som helst? Ret dette!!!
Efter opgradering til Android Marshmallow åbner appen ikke! Efter åbning går den ned og siger, at Real Madrid C.F ikke virker! Enten vent eller meld dig! Venligst løs problemet! Jeg er meget afhængig af denne app!
Nej Ronaldo... Jeg har ikke brug for det her... farvel
fantastisk
💯% fantastisk! Den største app fra den største klub i fodboldens historie, Kudos Madrid Zilla.
Ord kan ikke forklare. Fantastisk app
Jeg har afinstalleret og geninstalleret, og jeg kan ikke logge ind.. Ret venligst hurtigst muligt! Jeg elsker mit team og denne app
Har problemer med at logge ind
vildt svært at se fodbold i Australien, dette hjælper mig med at komme i kontakt med mit hjemland tak, meget høj kvalitet app
Nej mig puedo registrator!
Dårlig
Hvorfor kan jeg ikke logge ind som Madridista? Selv når jeg trykker på "kan ikke huske adgangskode" virker det ikke
Så fantastisk som appen er, hvorfor bliver den ved med at fortælle mig, at jeg skal tilmelde mig efter mange forsøg??? Det er frustrerende!
Strålende
Real Madrid App Šport ged
Jeg kan ikke logge ind, fordi det viser mig, at der opstod en fejl.Hvordan kan du hjælpe mig
Kan ikke engang registrere. kan du ikke fikse det.
I et enkelt ord elsker det meget.Men hvad med WiZink-centrets virtuelle rundvisning? Anyway, Hala madrid❣❣❣❣
Logget ind med mine legitimationsoplysninger, og der står, at jeg ikke har en konto.
Værste app nogensinde!!!!! Jeg vil hellere foreslå folk at tjekke denne app ud: FC Barcelonas officielle app
Det virker ikke !!!!!
Appen bliver permanent fast ved at oprette forbindelse til serveren. Ret venligst
Real Madrid App Olahraga crwm
God app 👊 bt den har brug for nogle småting
Hala
Realmadrid App スポーツ lty
Jeg bruger S6, men kan ikke logge ind, da appen giver mig fejlmeddelelse hver gang jeg prøver....plz fix og så får du 5 stjerner igen.
Math Master - Brain Quizzes & Math Puzzles Образование aqg